Megint a Nürburgringen bukkant fel az első hibrid Porsche 911
A 2023-as Porsche 911 Turbo Hybrid prototípusát folyamatosan tesztelik.
A 2023-as Porsche 911 Turbo Hybrid prototípusát folyamatosan tesztelik.
A múltat idéző külső ezúttal modern technikát rejt maga alatt.
A léghűtéses boxermotorral szerelt 911-es erőhiányban egyáltalán nem szenved és nem is nyom túl sokat a mérlegen.
A 700 lóerős modellből mindössze 30 példány fog készülni.
A laikusok csak egy régi 911-est látnak benne, a hozzáértők viszont jól tudják, hogy ez itt bizony maga a zuffenhauseni Szent Grál.
A zuffenhauseni gyártó ikonikus sportkocsija sem kerülheti el a sorsát, hajtásláncába villanymotort szerelnek.
Nem teljesen az, mint aminek látszik, de legalább annyiba került az átalakítás, mintha gyárilag is létezne ilyen autó.
A Mercedesnek akadt némi megjegyzése a riválisa által elért új Nordschleife rekord miatt.
Alacsony tömeg, nagy teljesítmény és komoly leszorító erő a siker záloga.
Az alapmodellnél sportosabb, mégsem kőkemény új 911-es ötféle változatban készül.
A masszív tuningnak köszönhetően a sportkocsi végsebessége megközelíti a 350 km/h-t.
A legújabb szupergyors 911-es abszolút nem a magamutogatásról szól.
Fény derült az eddigi legsportosabb, 510 lóerős szívómotoros új 911-es hazai árára.
Az öreg zuffenhauseni sportkocsiból kiszerelték a benzinmotort, amelynek helyére egy sokkal erősebb villanyos egység került.
A zuffenhausein gyártó semmit sem bíz a véletlenre, nagy sebesség mellett is alaposan letesztelte 510 lóerős sportkocsiját.
A teljesen elektromos 911-esre sokat kell még várni, de a részben villanymotoros változatra kevesebbet.
A makulátlan állapotú 356-os modell az 50-es évek elején látta meg a napvilágot, és formavilága mind a mai napig visszaköszön a márka modelljein.
A szupersportos szívómotoros 911-es újdonság kerámiakompozit féke 3,6 millió forintos opciós tétel.
Ebből a 90-es évekbeli 911-es típusból nem sok hagyta el a gyártókaput.
Elég komoly teljesítmény egy kompakt szabadidő-autótól.